- forumet for deg som bruker mer tid på hifi enn på data!

Forsiden - Norsk HifiPedia

Dato/klokkeslett: 21 Jun 2018, 05:03

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Technics eller Lenco
InnleggSkrevet: 03 Mai 2016, 08:21 
Avlogget

Hei folkens!
Jeg er ny her på forumet og har behov for litt råd.
Den gamle platespilleren min tok kvelden her forleden, men jeg har fått tak i to spillere hos en eldre kar som hadde noen spillere til salgs. Den ene er en Technics SL D3, den andre er en Lenco L833 DD.
Saken er at jeg skal bare beholde den ene, mens en kompis av meg skal ha den jeg ikke vil ha av de (han er vel i bunn og grunn like grønn på spillere som meg). Jeg greier ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg liker best.
Technics spilleren er en helautomatisk sak som virker veldig bra, og jeg har jo erfaring med at Technics har laget bra saker stort sett. Lenco spilleren er simplere (manuell betjening på arma, men selve spilleren stopper når plata er ferdig), men virker UTROLIG solid...tung som fy!! Lydmessig så er det kanskje litt bedre lyd på Technics spilleren, men jeg er jaggu ikke sikker.....

Er det noen av dere som har kjennskap til spillerne og kan si litt om kvalitet på disse? Hvilken burde jeg beholde?

Topp

Innleggets emne: Re: Technics eller Lenco
InnleggSkrevet: 10 Mai 2016, 19:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Hei, og velkommen til forumet :)

Som Lenco-Lover så vil jeg jo anbefale Lenco'n, men etter å he lest litt på nett så tenkte jeg kanskje Technics'n var hakket bedre. Men så leste jeg litt til og så ble jeg bare forvirret... :headbang:
Tror du egentlig bare kan velge den du liker best, dog tror jeg det er lettere å finne deler til Technics.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: